Toimitusehdot

Kaikki tuotteet myydään sellaisina kuin ne ovat.

Toimitustapana ovat Postin, Matkahuollon ja DB Schenkerin palvelut.

Käsittelemme ja pakkaamme tilauksesi aina mahdollisimman nopeasti. Toimitusaika on 1-7 arkipäivää. Tilaukset toimitetaan valitsemallasi toimitustavalla.

Hinnat

Hinnat sisältävät arvonlisäveron, mutta eivät toimituskuluja.

Toimitusvaihtoehdot ja toimituskulut tulevat näkyviin ostoskoriin ennen lopullista tilausta.

Maksutapoina ovat kaikki verkkopankkimaksut, korttimaksut (Visa, Visa Electron, Mastercard), lasku ja osamaksu (Mash, Jousto).

Maksaminen

Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Checkoutilla on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.

Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Mikäli tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Checkout Finland Oy, olemme välittäneet maksusi.

Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Checkout Finland tarjoaa myös mahdollisuuden maksaa tilisiirtolomakkeella.

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard – ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode – ja American Express SafeKey -todentamispalvelut.

Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Mobiilimaksu

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay, Masterpass ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

Siirto

Siirto-maksuihin sovellettavat ehdot:
OP:n yleiset euromaksuehdot
Siirto-palvelun käyttöehdot Nordealla
Siirto-palvelun käyttöehdot S-Pankissa

Lasku- ja osamaksupalvelut

Lasku- ja osamaksupalveluita Checkoutin kautta tarjoavat OP, Collector, Jousto ja Mash (ent. Euroloan). Collector tarjoaa lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille.

Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.

Collectorin yrityslaskun ehdot ovat tarjolla myös heidän sivuillaan: collector.se/upload/Partners/Agreements/CHECK/Credit_terms_All_comp_FI.pdf

OP:n lasku- ja osamaksutavan kuluttajaehdot näet tästä.

Lue lisää lasku- ja osamaksutavoista:

collector.fi
jousto.com
mash.com/fi

Toimituskulut

Toimituskulut määräytyvät tuotteen koon, painon ja toimitustavan mukaan.

Alle 250g painoiset tilaukset toimitamme postin kirjeenä kotipostilaatikkoon.

Muut tilaukset toimitamme Postin, Matkahuollon ja DB Schenkerin paketteina. Mikäli haluat tuotteet suoraan kotiovellesi, valitse Matkahuollon Jakopaketti tai DB Schenkerin noutopistepaketti.

3,50 € – alle 250g painoiset ja 3cm paksut kirjeet toimitetaan postilaatikkoon

5,90 € – Postin, Matkahuollon ja DB Schenkerin paketit toimipaikkoihin tai pakettiautomaatteihin

10,90 € – Matkahuollon Jakopaketti, DB Schenkerin kotiinkuljetus tai Postin Kotipaketti kotiovellesi

Yli 50 € tilaukset toimitamme ilman toimituskuluja.

Rikkoontuneet lähetykset

Mikäli paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksen aikana, se tulee jättää lunastamatta noudettaessa, ja tehdä vahinkoilmoitus tai pakettiautomaattipaketin tai kirjeen kyseessä ollessa viedä Postiin avaamattomana. Jos lähetyksen tuotteista osa tai kaikki ovat vaurioituneet kuljetuksessa, toimituksesta tulee tehdä vahinkoilmoitus Postille tai Matkahuollolle. Mikäli tuotevaurio havaitaan pakkauksen avaamisen jälkeen, kannattaa lähetys viedä sellaisenaan lähipostiin. Postissa/Matkahuollossa tulee täyttää vahingonkorvauslomake, jonka jälkeen Posti/Matkahuolto tekee korvauspäätöksen.

Lähetämme paketit asianmukaisesti pakattuna. Mikäli Postin/Matkahuollon korvauspäätös on negatiivinen, ole hyvä ja ota yhteys meihin. Muista säilyttää Postin/Matkahuollon korvauspäätös, jos Posti/Matkahuolto ei korvaa tuotteita. Emme voi korvata rikkoontuneita tuotteita ennen kuin Posti/Matkahuolto on antanut korvauspäätöksensä.

Vastuu

 

Mikäli olet epävarma oireistasi tai niiden hoidosta, kehotamme kääntymään lääkärin puoleen. Emme vastaa tuotteiden väärinkäytöstä aiheutuvista vahingoista. Kun ostat tuotteen, vastuu tuotteen oikeasta käytöstä ja sopivuudesta siirtyy sinulle.

Palautukset

Mikäli haluatte perua kaupan, palauttaa tuotetet tai reklamoida, olkaa hyvä ja ottakaa yhteyttä yhteydenottolomakkeen kautta.

×
×

Ostoskori

[contact-form-7 id=”298″ title=”Contact form”]